torsdag 7 maj 2015

Före och efter bilder sovrum.

Hej på er alla.
Hoppas ni har det bra.
Jag har det bra, men det var nu 1 månad 
sedan det hände något på bloggen.
Jag har ju instagram så det blir bilder varje
dag, så då glömmer jag ibland att jag har en blogg.
Sen kikar jag in ibland och blir påmind att jag faktiskt
har en blogg, och tack ni alla som är så duktiga på att kommentera
på bloggen . Tack Hajan som skriver tålmodigt.
(Instagram heter jag nartomimmi.)

Men nu kommer det lite bilder på våran
lägenhet som vi renoverade i vintras.
Före bilder på sovrummet:

....och så efter bilder på sovrummet



Ha det så bra allihopa
och jag lovar fler inlägg framöver.
Kram på er.
Mimmi

4 kommentarer:

  1. Det blir gärna så att bloggen "glöms" bort för instagram är ju så lättsamt så jag är ganska dålig med uppdateringar och kommentarer här på bloggen.Ser att du flyttat till lägenhet,ja den tiden kommer väl till oss snart oxå,jag är inte riktigt mogen bara:) Men så fint ni gjort! kul att sätta igång med något nytt..
    ha de gott..kramiz

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att Du kom ihåg din blogg. Det är många som har instagram, förstår att det är roligt med. Att jag skriver, är min vana eller ovana kanske skriver en hälsning på
    nästan alla bloggar som rör mig. Jag har ju inget annat, har all tid i världen.
    Så jättesint sovrum, där sover ni skönt , ha det bra.

    SvaraRadera
  3. Så fint det är hos dig nu. Förstår att du mår bra och nu är det läge för stugan med. Jag flyttar strax till kolonin vi bygger så det är lite knöligt där än. Det känns bra att vara på gång i alla fall
    Ha det gott och kul att höra från dig
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Roligt att höra av dig! Stilen är lite annorlunda men ändå känner man igen dig i inredningen. Nu kommer ni nog att tillbringa mycket tid i er stuga ....?
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du vill kommentera! Det tycker jag är kul.
Du kan lägga en kommentar även fast du ej har en egen blogg.
Du kan välja "anonym" kan vara så att du lär skicka den flera gånger.

Tack på förhand. Mvh Mimmi